چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸
 

بدینوسیله توافق نامه سطح خدمات پورتال اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان به اطلاع می‌رساند :

۱- تارنمای اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان به امکان ثبت و پیگیری پیشنهادات، درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق منوی حقوق شهروندی -> ارسال و رسیدگی شکایات مجهز می‌باشد. در این قسمت شما می‌توانید با حوزه‌های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت روز، تماس برقرار نمایید.
۲ - پس از ثبت درخواست یا شکایت، در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری، و به متقاضی اعلام می‌گردد .
۳ - تارنما به صورت تمام وقت در دسترس بوده و در صورت بروز هر گونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید .
۴- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، در اختیار عموم قرار نمی گیرد.