دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
 
سیستم جامع ارزیابی عملکرد پایانه های بندری بنادر گیلان راه اندازی شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان، در راستای افزایش کیفیت ارائه خدمات بندری و تسهیل و تسریع در مراحل تشریفات و ترخیص کالا و همچنین کاهش مدت زمان سرویس، کشتی ها و کاهش زمان توقف عملیات و در نهایت کاهش  قیمت تمام شده ارائه خدمات و افزایش بهره وری پایانه های بندری، این اداره کل به طراحی و اجرای سیستم جامع ارزیابی عملکرد پایانه های بندری مبادرت کرد .

در این سیستم که به جهت دست یابی پایانه های بندری اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان به مزیت رقابتی پایدار طراحی و اجرا گردید.

 عملکرد پایانه های بندری اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان را در غالب شاخص های دوازده گانه از قبیل اندازه گیری نرم تخلیه شناور، نرم بارگیری کامیون، رضایت مشتریان برون سازمانی، نظم و انظباط ادار ی، فناوری اطلاعات و ایمنی و بهداشت محیط بررسی می کند.

شایان به ذکر است این سیستم که توسط کارشناسان امور بندری این اداره کل برای اولین بار در سطح بنادر کشور طراحی و اجرا شده است که از این پس بصورت ماهیانه عملکرد های پایانه های بندری این اداره کل را مورد ارزیابی قرار می دهد.

۶ دی ۱۳۹۵ ۱۰:۴۵
روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان |
کد خبر : ۳۷,۵۵۵

ارسال نظرات

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید