یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹
 
دومین همایش مدیریت فرآیندهای کسب و کار در اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، همایش مدیریت فرایند کسب و کار صبح امروز با حضور معاونین اداره کل بنادر و دریانوری، کارکنان این اداره کل و کارشناس مدیریت کسب و کار اداره مهندسی فرآیند سازمان بنادر و دریانوردی در سالن همایشات این اداره کل برگزار شد.
مهندس نورالله عباسی، معاون طرح و توسعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در این همایش با اشاره به ضرورت استفاده از سیستم مدیریت کسب و کار اظهار کرد: مدیریت فرآیندهای کسب و کار یا  Business Process Management می‌تواند مراحل طراحی، اجرا و پایش فرآیندهای کسب و کار را یکپارچه کند  تا با ایجاد  تعامل بیشتر بین افراد و گردش اطلاعات، سازمان را در دستیابی به اهداف پویاتر نماید.
وی  با بیان اینکه خودکارسازی بخش‌هایی از فرآیند موجب می شود که مشتریان داخلی و خارجی سازمان سریع‌تر،راحتتر و با هزینه کمتر به اطلاعات و پاسخ های مورد نیاز خود دست  می یابند افزود: مدیریت فرآیند کسب کار در افزایش چابکی و کارایی سازمان  بسیار موثر بوده که این امر زمینه ساز پیشرفت مستمر و اجرای اهداف راهبردی سازمان ها می شود.
معاون طرح و توسعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با بیان اینکه به کارگیری علومی چون مدیریت و فناوری اطلاعات لازمه سیستم مدیریت کسب و کار بوده خاطرنشان کرد: چابکی کسب و کار، تطبیق، بهبود تصمیم گیری، رضایت مشتریان و افزایش سرعت کسب و کار برخی از دستاورد های مدیریت فرآیندهای کسب و کار هستند.

دکتر زهرا امیری، کارشناس مدیریت فرآیندهای کسب و کار اداره مهندسی فرآیندهای سازمان بنادر و دریانوردی در این همایش با بیان اینکه هدف از برگزاری همایش ها و جلسات مدیریت فرایند کسب و کار، آشنایی کامل کارکنان و مدیران بوده عنوان کرد: سازمان بنادر و دریانوردی اجرای مدیریت فرآیندهای کسب و کار را در ستاد و یازده بندر کشور در دستور کار دارد.
وی ادامه داد: پروژه مدیریت فرآیندهای کسب و کار نیازمند همیاری و همفکری تمام مدیران و کارکنان است که به همین منظور برای آشنایی بیشتر آنان این چنین همایش ها و جلسات برگزار می شود.
کارشناس مدیریت فرآیندهای کسب و کار اداره مهندسی فرآیند سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به تاثیرات مثبت مدیریت فرآیندهای کسب و کار در فعالیت های سازمان ها یادآور شد: افزایش کارایی و بهره وری کل سازمان، برقراری ارتباط دپارتمان ها با یکدیگر و کوتاه شدن زمان انجام فرآیندهای و بسیاری از موارد دیگر از مزایای این سیستم می باشد.

sadfvbgnhmj, 3
sadfvbgnhmj, 6
sadfvbgnhmj, 5
sadfvbgnhmj, 4sadfvbgnhmj, 7

sadfvbgnhmj, 2
sadfvbgnhmj, 1
 

۲۳ آبان ۱۳۹۶ ۱۸:۳۷
کد خبر : ۴۰,۲۷۷

ارسال نظرات

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید