پنج شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰
 
با حضور رئیس اداره توسعه سامانه های نرم افزاری سازمان بنادر و دریانوردی صورت گرفت؛
نشست بررسی مسائل و مشکلات سامانه نرم افزاری Gcoms
نشست بررسی مسائل و مشکلات سامانه نرم افزاری ورود و خروج کالا (Gcoms) با حضور رئیس اداره توسعه سامانه های نرم افزاری سازمان بنادر و دریانوردی، دست اندرکاران امور مالی و اسنادی اداره کل و همچنین نمایندگان پورت اپراتور مجتمع بندری انزلی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، ظهر روز پنج شنبه 5 فروردین ماه نشست بررسی مسائل و مشکلات سامانه نرم افزاری ورود و خروج کالا (Gcoms) با حضور رئیس اداره توسعه سامانه های نرم افزاری سازمان و دست اندرکاران امور مالی و اسنادی اداره کل و همچنین نمایندگان پورت اپراتور مجتمع بندری انزلی در محل سایت ارائه خدمات اسنادی این اداره کل برگزار شد.
در این نشست نمایندگان مالی، خدمات اسنادی وIT اداره کل و پورت اپراتور به بیان رویه های انجام امور، مسائل و مشکلات کار با سامانه GComs پرداختند و رئیس اداره توسعه سامانه های نرم افزاری سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره بر پیگیری و برطرف کردن مشکلات و تسهیل در روند ورود و خروج کالا بیان داشتند که برخی مشکلات به چگونگی ارتباط و تبادل داده از طریق سامانه Gcoms با سامانه های نرم افزاری دیگر ارگان ها بوده است که این مشکلات نیز از طریق مسئولین سازمان در دست پیگیری بوده و در آینده برطرف می گردد.
گفتنی است در این جلسه همچنین مطرح شد که با توجه به رشد 80 درصدی عملیات کانتینری در بندر انزلی و پیش بینی افزایش این روند در آینده، بررسی لازم جهت استفاده از برنامه نرم افزاری کارآمد مختص پشتیبانی عملیات کانتینری مورد برنامه ریزی و در دستور کار قرار گیرد.
۷ فروردین ۱۴۰۰ ۱۴:۰۸
کد خبر : ۵۳,۷۳۷

ارسال نظرات

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید