پنج شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰
 
با حضور معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان؛
نشست CRM در مجتمع بندری انزلی برگزار شد
نشست CRM با حضور معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در مجتمع بندری انزلی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان،  در راستای اهداف کلان سازمانی ‌و تاکید مدیر عامل سازمان بنادر مبنی بر اهمیت دادن به مقوله مشتری مداری و همچنین استقرار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) نشست مشترکی با حضور معاون امور بندری و اقتصادی، رییس اداره امور بندری و مسئول بازاریابی  اداره کل با مدیر عامل شرکت آریا بنادر ایرانیان، مدیر ناحیه و معاون عملیات و مسئول بازاریابی این شرکت برگزار گردید.

این نشست با اهدافی همچون شناسایی مشکلات و موانع موجود پیش روی تجار، بارزگانان و سایر ذینعان و همچنین تلاش برای رفع مشکلات و موانع موجود در راستای اهداف کلان سازمان و مشتری مداری و همچنین برنامه ریزی در خصوص چگونگی احصاء و تدوین گام ها و برنامه های  اجرایی سند راهبردی بازاریابی اداره کل انجام پذیرفت.

 

۱۱ دی ۱۴۰۰ ۱۶:۱۵
کد خبر : ۵۶,۶۶۴

ارسال نظرات

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید