هدف:
اداره امور اداری کوشش می نماید تا در راستای نظم
بخشی به محیط اداری و اجرای دستورالعمل ها و مقررات مربوطه و همچنین جهت کسب رضایت
کارکنان و تأمین هدف های سازمانی گام برداشته و مسوولیت جمع آوری اطلاعات و برنامه
ریزی در زمینه های پرسنلی و اداری کارکنان، را برعهده داشته و با استفاده از ارتباطات
جامع و گسترده و مکرر با کارکنان، استفاده از طرح های تشویقی، ایجاد رویه های مناسب
رسیدگی به شکایت، انجام پرداخت متناسب با عملکرد، جذب و حفظ کارکنان ماهر، نهادینه
کردن رویکردهای جدید، کارمندیابی، انتخاب و ارتقاء و همچنین برنامه ریزی در راستای
توزیع مناسب نیروی انسانی در واحدهای مورد نیاز و اجرای فرآیند مربوط به آموزش
آنان در جهت ارتقاء نیروی انسانی در نهایت ارتقاء سازمان تلاش و کوشش دارد.
شرح وظایف:
1- برنامه
ریزی و اجرای فرآیند دستورالعمل های امور اداری شامل: امور انتصاب ، ترفیع،
انتقال، جابجایی بازخرید سنوات خدمت، ارزشیابی ، استعفا ، ماموریت ، مرخصی ها،
صدور احکام و ابللاغ مربوطه با هماهنگی مدیر
2- اجرای فرآیند ارتقاء پرسنلی و تنظیم صورتجلسات مربوطه
3- تعیین شرح وظایف پرسنل و ابلاغ آن به کارکنان
4- اجرای فرآیند نقل و انتقال و تمدید
ماموریت
5- کنترل و نظارت بر نظم اداری بر اساس دستورالعمل ها و
مقررات اداری مربوطه
6- ایجاد بانک اطلاعاتی پرسنلی بر اساس سنوات خدمت، مدرک
تحصیلی و ....