خرید، حمل، تحویل ونصب 14 عدد پایه چراغ های دریایی بر روی موج شکن های مردمی سواحل جنوب کشور نوع مناقصه شماره 20/عمران95 سازمان مرکزی سازمان بنادر و دریانوردی سازمان برگزار کننده اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان نوع برگزاری موضوع حوزه فعالیت توضیح مختصر خرید، حمل، تحویل ونصب 14 عدد پایه چراغ های دریایی بر روی موج شکن های مردمی سواحل جنوب کشور وضعیت انقضا اطلاعات تکمیلی مهلت ارسال اسناد ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ ۱۵:۰۰ تاریخ اعتبار پیشنهاد ۱۶ تیر ۱۳۹۶ ۱۵:۰۰ تاریخ بازگشایی پاکت ها ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ ۰۹:۰۰ روزنامه منتشر کننده آگهی عصر ایرانیان تاریخ درج آگهی در روزنامه نوبت اول ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ واحدپولی برآورد مالی ریال برآوردمالی 7047693114 محدوده داخلی وضعیت برگزاری عادی اطلاعات اسناد مهلت دریافت سند ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ ۱۵:۰۰ تاریخ اتمام فروش اسناد ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ ۱۵:۰۰ بهای فروش اسناد 700000 ریال محل دریافت اسناد استان: هرمزگان, شهر: بندر عباس بندرعباس – مجتمع بندری شهید رجایی – اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان – واحد مهندسی و عمران – امور پیمان و رسیدگی و ارائه : 1- معرفی نامه 2- اصل فیش واریز وجه به حساب شماره2196455410005 نزد بانک صادرات شعبه مجتمع بندری شهید رجایی کد بانک 4351 به مبلغ 700000 (هفتصد هزار) ریال امکان پذیراست. وجه مذکور به هیچ وجه قابل استرداد نخواهد بود. ضمنا دریافت اسناد ازسایت www.shahidrajaeeport.pmo.ir و http:/ites.mporg.ir نیز امکان پذیر و رایگان می باشد. توضیحات خرید، حمل، تحویل ونصب 14 عدد پایه چراغ های دریایی بر روی موج شکن های مردمی سواحل جنوب کشور((آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای))مناقصه شماره : 20/عمران/95موضوع مناقصه : خرید، حمل، تحویل ونصب 14 عدد پایه چراغ های دریایی بر روی موج شکن های مردمی سواحل جنوب کشور- محل، مهلت و نحوه دریافت اسناد: از تاریخ انتشار آگهی به مدت 7 روز (به جزء روزهای تعطیل)با مراجعه به آدرس بندرعباس – مجتمع بندری شهید رجایی – اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان – واحد مهندسی و عمران – امور پیمان و رسیدگی و ارائه : 1- معرفی نامه 2- اصل فیش واریز وجه به حساب شماره2196455410005 نزد بانک صادرات شعبه مجتمع بندری شهید رجایی کد بانک 4351 به مبلغ 700000 (هفتصد هزار) ریال امکان پذیراست. وجه مذکور به هیچ وجه قابل استرداد نخواهد بود. ضمنا دریافت اسناد ازسایت www.shahidrajaeeport.pmo.ir و http:/ites.mporg.ir نیز امکان پذیر و رایگان می باشد.- مهلت تحویل اسناد مناقصه : از آخرین روز فروش اسناد به مدت 10 روز (به جزء روزهای تعطیل)- محل تحویل پاکات اسناد مناقصه : بندرعباس- اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان بندر شهید رجایی- دبیرخانه مرکزی- سپرده شرکت در مناقصه: مناقصه گران می بایست ضمانتنامه بانکی بدون قید و شرط و قابل تمدید به دفعات یا اصل فیش واریز وجه به حساب شماره 2196455407008 نزد بانک صادرات شعبه مجتمع بندری شهید رجایی کد بانک 4351 به مبلغ 655ر384ر352(سیصد و پنجاه دو میلیون و سیصد و هشتاد وچهار هزار و ششصد و پنجاه و پنج) ریال ارائه نمایند.- آدرس دستگاه مناقصه گزار: بندرعباس- مجتمع بندری شهید رجایی – اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان – واحد مهندسی و عمران – امور پیمان و رسیدگی - تلفن: 07632123606- هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.- برآورد اولیه مناقصه : 114ر693ر047ر7 (هفت میلیارد و چهل و هفت میلیون و ششصد و نود وسه هزار و صد و چهارده) ریال- مدت اجرای کار: 14 ماهشرایط اختصاصی : 1- دارا بودن گواهینامه حداقل پایه 5 ابنیه 2- اعلام وجود ظرفیت کاری آزاد براساس تعداد کارهای در دست انجام و ظرفیت مجاز براساس سایت http://sajar.mporg.ir و تکمیل فرم خود اظهاری شرکت3- کسب حداقل 65 امتیاز ارزیابی کیفی طبق معیارهای ارزیابی کیفی4- مناقصه گران موظف به بازدید از موقعیت پروژه می باشند.فروشنده قبل از ارائه پیشنهاد قیمت بایستی نسبت به بازدید از محل شرایط جغرافیایی، اقلیمی واجرایی پروژه بررسی میدانی را به عمل آورده و اطلاع کافی و لازم را به دست آورده باشد و کاملاً آگاهانه جهت شرکت در مناقصه اقدام نماید. در غیر این صورت هیچگونه ادعایی که بعداً در مورد آن استناد به جهل خود نماید به هیچ وجه قابل پذیرش نخواهد بود. 5- محل اجرای پروژه شناس – بنجی – کندالو – یک بنی – بحل - کرتی – شیوء می باشد . روابط عمومی اطلاعات پیوست تاریخ دریافت اسناد پایان یافته است. جزییات مناقصه و مزایده - طرح 2 خرید، حمل، تحویل ونصب 14 عدد پایه چراغ های دریایی بر روی موج شکن های مردمی سواحل جنوب کشور نوع مناقصه شماره 20/عمران95 سازمان مرکزی سازمان بنادر و دریانوردی سازمان برگزار کننده اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان وضعیت انقضا منقضی شده بهای فروش اسناد 700,000 ریال مهلت دریافت سند ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ ۱۵:۰۰ تاریخ اتمام فروش اسناد ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ ۱۵:۰۰ محل دریافت اسناد استان: هرمزگان, شهر: بندر عباس بندرعباس – مجتمع بندری شهید رجایی – اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان – واحد مهندسی و عمران – امور پیمان و رسیدگی و ارائه : 1- معرفی نامه 2- اصل فیش واریز وجه به حساب شماره2196455410005 نزد بانک صادرات شعبه مجتمع بندری شهید رجایی کد بانک 4351 به مبلغ 700000 (هفتصد هزار) ریال امکان پذیراست. وجه مذکور به هیچ وجه قابل استرداد نخواهد بود. ضمنا دریافت اسناد ازسایت www.shahidrajaeeport.pmo.ir و http:/ites.mporg.ir نیز امکان پذیر و رایگان می باشد. اطلاعات تکمیلی مهلت ارسال اسناد ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ ۱۵:۰۰ تاریخ اعتبار پیشنهاد ۱۶ تیر ۱۳۹۶ ۱۵:۰۰ تاریخ بازگشایی پاکت ها ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ ۰۹:۰۰ روزنامه منتشر کننده آگهی عصر ایرانیان تاریخ درج آگهی در روزنامه نوبت اول ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ واحدپولی برآورد مالی ریال برآوردمالی 7,047,693,114 ریال محدوده داخلی وضعیت برگزاری عادی قیمت پیوست 0 تومان متن کامل آگهی (PDF) توضیح مختصر خرید، حمل، تحویل ونصب 14 عدد پایه چراغ های دریایی بر روی موج شکن های مردمی سواحل جنوب کشور خرید، حمل، تحویل ونصب 14 عدد پایه چراغ های دریایی بر روی موج شکن های مردمی سواحل جنوب کشور((آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای))مناقصه شماره : 20/عمران/95موضوع مناقصه : خرید، حمل، تحویل ونصب 14 عدد پایه چراغ های دریایی بر روی موج شکن های مردمی سواحل جنوب کشور- محل، مهلت و نحوه دریافت اسناد: از تاریخ انتشار آگهی به مدت 7 روز (به جزء روزهای تعطیل)با مراجعه به آدرس بندرعباس – مجتمع بندری شهید رجایی – اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان – واحد مهندسی و عمران – امور پیمان و رسیدگی و ارائه : 1- معرفی نامه 2- اصل فیش واریز وجه به حساب شماره2196455410005 نزد بانک صادرات شعبه مجتمع بندری شهید رجایی کد بانک 4351 به مبلغ 700000 (هفتصد هزار) ریال امکان پذیراست. وجه مذکور به هیچ وجه قابل استرداد نخواهد بود. ضمنا دریافت اسناد ازسایت www.shahidrajaeeport.pmo.ir و http:/ites.mporg.ir نیز امکان پذیر و رایگان می باشد.- مهلت تحویل اسناد مناقصه : از آخرین روز فروش اسناد به مدت 10 روز (به جزء روزهای تعطیل)- محل تحویل پاکات اسناد مناقصه : بندرعباس- اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان بندر شهید رجایی- دبیرخانه مرکزی- سپرده شرکت در مناقصه: مناقصه گران می بایست ضمانتنامه بانکی بدون قید و شرط و قابل تمدید به دفعات یا اصل فیش واریز وجه به حساب شماره 2196455407008 نزد بانک صادرات شعبه مجتمع بندری شهید رجایی کد بانک 4351 به مبلغ 655ر384ر352(سیصد و پنجاه دو میلیون و سیصد و هشتاد وچهار هزار و ششصد و پنجاه و پنج) ریال ارائه نمایند.- آدرس دستگاه مناقصه گزار: بندرعباس- مجتمع بندری شهید رجایی – اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان – واحد مهندسی و عمران – امور پیمان و رسیدگی - تلفن: 07632123606- هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.- برآورد اولیه مناقصه : 114ر693ر047ر7 (هفت میلیارد و چهل و هفت میلیون و ششصد و نود وسه هزار و صد و چهارده) ریال- مدت اجرای کار: 14 ماهشرایط اختصاصی : 1- دارا بودن گواهینامه حداقل پایه 5 ابنیه 2- اعلام وجود ظرفیت کاری آزاد براساس تعداد کارهای در دست انجام و ظرفیت مجاز براساس سایت http://sajar.mporg.ir و تکمیل فرم خود اظهاری شرکت3- کسب حداقل 65 امتیاز ارزیابی کیفی طبق معیارهای ارزیابی کیفی4- مناقصه گران موظف به بازدید از موقعیت پروژه می باشند.فروشنده قبل از ارائه پیشنهاد قیمت بایستی نسبت به بازدید از محل شرایط جغرافیایی، اقلیمی واجرایی پروژه بررسی میدانی را به عمل آورده و اطلاع کافی و لازم را به دست آورده باشد و کاملاً آگاهانه جهت شرکت در مناقصه اقدام نماید. در غیر این صورت هیچگونه ادعایی که بعداً در مورد آن استناد به جهل خود نماید به هیچ وجه قابل پذیرش نخواهد بود. 5- محل اجرای پروژه شناس – بنجی – کندالو – یک بنی – بحل - کرتی – شیوء می باشد . روابط عمومی اطلاعات اسناد تاریخ دریافت اسناد پایان یافته است.