بیانیه حریم خصوصي
بدینوسیله توافقنامه سطح خدمات پورتال اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان به اطلاع میرساند:
۱- تارنمای اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان به امکان ثبت و پیگیری پیشنهادات، درخواستها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق منوی حقوق شهروندی -> ارسال و رسیدگی شکایات مجهز میباشد.
در این قسمت شما میتوانید با حوزههای مختلف سازمان بصورت تمام وقت و در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت روز، تماس برقرار نمایید.
۲ - پس از ثبت درخواست یا شکایت، در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری، و به متقاضی اعلام میگردد.
۳ - تارنما به صورت تمام وقت در دسترس بوده و در صورت بروز هر گونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.
۴- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرمهای الکترونیکی، در اختیار عموم قرار نمی گیرد.